Ikea och lussebak

Om en natt är det julafton men ikväll ska ni få en liten bilduppdatering av vad som har hänt i veckan. Utöver hårt arbete på våra caféer har det blivit en liten mix av aktiviteter. Naturligtvis hann vi med lite Luciafirande, en australiensisk variant. Johanna och jag bakade åt herrarna i huset och överraskade med sång. Vi har även besökt Ikea vilket Hugo redan nämt, varit på utflykt vid havet och fått smaka på Johannas lussekatter.


Ha nu en fin jul allihopa. God Jul från oss!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

2011-12-23 @ 14:59:58
Postat av: Kerstin

Det var snygga lussenattlinnen.

Nu är det julafton hos er, snart hos oss. Jag har precis satt mig efter ett lyckosamt julstök. Nu kan jultomten komma.

Rå om varandra och ha en God Jul!

//Julekramar

2011-12-23 @ 21:23:49
Postat av: Amanda Bengtsson

God Jul och Gott Nytt år :D önskar Amanda med familj

2011-12-26 @ 13:53:38
Postat av: Anna Höögen

Näää vilka fina lucior!

2011-12-29 @ 16:24:04
URL: http://ainnis.webblogg.se/
Postat av: Kerstin T

Nu är det knappt 6 timmar kvar till er Nyårsskål. Vi har precis startat dagen. Tre i familjen plus P-A har åkt till Åhus för dagens träning, hemlängtansträning från Kivik till Furuboda med dopp (i bassängen efteråt). Jag själv ska göra ett stopp i Karlshamn och önska mormor Gott Nytt År!



Jag hoppas att 2012 blir lika bra för er som 2011 avslutades. Som sagt jag önskar Elle och Hugo ett GOTT NYTT ÅR!

// Nyårskramar till er båda

2011-12-31 @ 08:23:01
Postat av: Johanna

GOTT NYTT ÅR på er! Lite dålig uppdatering på bloggen nu tycker jag! Jag väntar spänt på en från Nyår! :) puss och kram på er!

2012-01-02 @ 04:00:21
URL: http://paandrasidanjorden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0