Halsning fran fotografen


Jag tanker sta vid mitt ord och lagga upp lite bilder under var resa. Roligt va? Ni far dock ha overseende med att jag inte ar med pa sa manga foton, jag star som sagt bakom och klickar. Fortsatter jag fotografera Australien i det har tempot kommer det bli en hel del att kolla igenom nar jag kommer hem. Josse kommer behova sta ut och halla mig sallskap, det ingar i systerskaper :D

Det har var helgens roliga sallskap. Vi vandrade, gick pa vinprovning, grillade och pratade engelska.

Pa mitt och Hugos rum gjorde vi denna upptakten. En sjukt skrackinjagande kackerlacka..
Nedan kommer lite bilder fran var vandring.





Den har bilden ar fran guldgruvarstaden. Tror inte den gor staden rattvisa, den kandes som en liten Clintan-stad sa pappa hade nog trivts. har hade han aven kunnat lopa runt en fin sjo och se om han kunnat sla min varvtid. Keep on dreaming dad!







Kommentarer
Postat av: Josefin

Jäklar vilken utsikt! Fortsätt plåta och visa

2011-11-21 @ 19:23:05
Postat av: Kerstin

Vilken guldgruvarstad var ni i? Bendigo? Wagga Wagga? Där har jag varit... Jag hade inte vågat gå fram till kanten. Njut och var försiktiga! Kram

2011-11-21 @ 21:34:38
Postat av: världens bästa moster

WOW!!!!!

2011-11-22 @ 11:37:33
Postat av: Linizzle

Se på fan, en känguru! Såg bara på djurpark när jag var där.... ser ut som om denna också hörde hemma på en djurpark. Har ni sett några vilda?

2011-11-23 @ 11:33:49
Postat av: Hugge

Joda linus, vi har sett massor av vilda kangurus nar vi varit ute i skogen och sprungit, och ikvall ska vi ata en ocksa, puss

2011-11-26 @ 05:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0